Macchina per l'epilazione IPL Photorejuvenation - Depilazione indolore è di longa durata

L'instrumentu di depilazione di photorejuvenation IPL hè un metudu di depilazione fotonica populari, basatu annantu à u principiu di l'azzione fototermale selettiva, utilizendu un strumentu di depilazione fotonica, a luce penetra in a superficia di a pelle per mantene u follicle pilifero à una certa temperatura, fate delicatamente i capelli. follicle è cellule circundante inattivu, per ottene u scopu di a depilazione.
L'epilazione IPL hè un metudu di depilazione assai sicuru, prufessiunale, senza effetti latu nantu à u corpu umanu, quasi nisun effettu nantu à a pelle, cù effettu imbiancante è emolliente.

1. L'epilazione affetta a sudazione ?
A sudazione di a pelle umana hè principarmenti realizata da i glànduli sudoripare, chì, cum'è i follicle di u pilu, sò dui organi subsidiarii di a pelle è ùn anu micca affettatu.L'epilazione laser hè destinata principarmenti à a melanina in u follicle pilifero, ma ùn ci hè micca melanina in a glandula sudoripare, per quessa ùn dannu micca a glandula sudoripare, perchè ùn affetterà micca a sudazione umana.
2. L'IPL pò ottene un effettu di depilazione permanente?
In generale, dopu à parechji trattamenti, a depilazione permanente pò esse ottenuta, ma sicuru, a so efficacità hè affettata da parechji fatturi.
3. Ci hè qualchì danni à a pelle da a depilazione IPL?
A pelle umana hè una struttura di trasmissione relativamente luminosa, è l'esperimenti clinichi di l'esperti cusmetichi anu truvatu chì davanti à l'IPL putente, a pelle hè simplicemente un cellophane trasparente, cusì IPL pò penetrà a pelle in profondità in u follicle pilifero assai liscia. è perchè u follicle di u pilu hà assai melanina, pò assorbe preferenzialmente una grande quantità di energia IPL è eventualmente cunvertisce in energia di calore, perchè a temperatura di u follicle di u pilu risusciterà è ghjunghje à u scopu di distrughje a funzione di i capelli. follicle.A temperatura di u follicle pilu hè elevata per distrughje a funzione di u follicle pilifero.
Duranti stu prucessu, a pelle stessu ùn hè micca dannatu perchè a pelle ùn assorbe micca l'energia luminosa, o assorbe assai pocu energia luminosa.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022